>PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNIN, EV SAHİBELİĞİ yapan http://dogada.blogspot.com/, Gül arkadasima kolayliklar diler beni bu etkinlige davet ettigi icin coook tesekkür ederim. Ispanakli Kek ile Gül Arkadasimin etkinligne katiliyorum, kolay gelsin canim…

Ispanakli Keki ilk arkadasim Gülsevilde yedim, cok hosuma gitti, gecen blogcu arkadaslarlada konusurken, Yildiz arkadasimin bendede tarifi var yaptim gel bak demesi, beni dahada cesaretlendirdi, Yildiz`in tarifi ve benim Gülsevil arkadasimdan aldigim tarifle böyle bir güzel kek ortaya cikti. Bu keki gelecek olan alman arkadaslarima yapmaya karar verdim, cok begenildi ve tariflerini cogu kisiye yazip verdim, simdi nasil yapildigini birde benden alalim….
Malzemeleri:

2 yumurta
1 su bardagi seker
1 su bardagu siviyag
1 su bardagi robottan gecirilmis ispanak(ben derin dondurucudan aldim)
2 su bardagi elenmis un
1 Pak. kabartma tozu
1 Pak. Vanilya

Kremasi:
2 Paket pismeyen Krema (Paradiscrem, vanilyali)
400 ml sivi kremsanti

Yapilisi:
Kek malzemesi ,yumurta ve sekerin iyice cirpilmasindan sonra diger malzemeler eklenerek hazirlanilir. 25 cm.lik yaglanmis yuvarlak pasta kalibina dökülür ve önceden isitilmis 180 derecelik firinda 30-35 dak. pisirilir.
Kek iyice soguduktan sonra ortadan bölünür ve paketin üzerindeki talimata göre hazirlanmis olan, krema hazirlanir ve ikiye kesilmis kekin icinden bir iki kasiklik keke kesilir alinir (üzerinin süsü icin) sonrada arasina yeterincekrema sürülür. Diger parcada onun üstüne kapatilir. Disina da artan kremasi, pastanin tamamini kapatacak sekilde sürülür. ayirdiginiz iki kasiklik kek, elde ufalanir ve krema ile kaplanmis kekin üzerine istege göre serpistirilir.
Bir saat kadar agzi kapali olarak dinlendirilip, servis yapilir.
Afiyet olsun!

