>Resimlerini yayinlamaya bir türlü firsat bulamadigim Föhr adasi gezimize burdan bakabilirsiniz
http://anneminkiziyim-maharetler.blogspot.com/

Föhr adasindaki öglenyemegimiz, harika bir balik lokantasinda gecti. Yemekle ilgili resimleri burada, ada ile ilgili resimleri yukaridaki adresime ekledim bakabilirsiniz.

Alman arkadaslarimizin masasi.

Havai usuli balik tabagi.

Kirmizi levrek baligi tabagi.


Balik, Salata, patates haslama ve kizartma esliginde, afiyetle öglen yemegini yedik.


ikindi cayinda, bu adaya mahsusu meyvali Föhr cayi, nefis idi.

Gelelim sobbe cevaplarina:
Canim arkadasim Dilek beni sobbelemis. Cok uzun zamandir, rahatsizligimdan ve stresden sobbelere cevap veremiyordum. Beni daha evel sobbeliyen arkadaslar dan özür diliyorum. Bu sobbe cevabini geride kalan tüm sobbelerim icin cevapliyorum insallah kabul edersiniz:))

iste sobbe cevaplarina elimden geldigince, bloga uygun olsun diye yiyecek adlari ile ve ikametim dolayisiyla türkce ve almanca cevap vermeyi uygun görerek cevapliyorum.
Bazi yiyeceklerin adlarini almanca ögrenmek isteyenlere kolay gelsin.

A- Ayva : Quitte
B- Bal: Honig
C- Ceviz: Walnuss
D- Dut: Maulbeeren
E- Elma: Apfel
F- Fistik: Pistasien
G- Gül: Rosa
H- Havuc: Möhren, Karoten, Möhrrüber
I- Isirganotu: Brennessel
i- incir: Feigen
j- …..? ( ja : evet)
K- Karpuz: Wassermelon
L- Limon: Zitrone
M- Maydanoz: Petersilie
N- Nane: Pfafferminze
O- ….?(Orangen: Portakal)
Ö- ….?(Ördek: Ente)
P- Papatya: Kamilie
R- Rezene: Fenchel
S- Semizotu: Portulak
S. – S.seftali: Pfirsich
T- Turp: Radieschen
U- …. ? (Urlaub: izin)
Ü- Üzüm: Weintrauben
V- Visne: Sauerkirsche
Y- Yaban Mersini: Heidelbeere
Z- Zeytin: Oliven

Arkadaslar aklima gelmeyenleri almanca türkce yazdim. iste tüm gün boyu bu almanca dili ile hasir nesir oldugumuz icin bu harfler bana bunlari cagristiriyor.
Pekiiii bu harfler ablama seminya neyi cagirstiriyor acaba.
Evet bende yeni bir blogcu olan ablami sobbeledim, kolay gelsin Dilek ablacigim….

