>
Dogum günümde bugün arkadaslarla, ciftliye cilek ve ahududu toplamaya gittik. Orda ciftligin bahcesinde kurulan cadirlarda nefis ahududulu pasta yedik ve kahve ictik. Yakinda resimleri yayinliyacagim. http://anneminkiziyim-maharetler.blogspot.com/
(ve iste resimleri ekledim ) Aksam eve gelince kizim harika bir torte hamuru yapmis ve ahududulari bekliyordu, aksamda iste bu gördügünüz pastayi yapti.

Ayrica bu pastayi yarin dogu günü olan yegenim ALI ye yolluyorum.
ALI DOGUM GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM YEGENIM.
ALLAH saglikli, sihatli ve basarili gönlüne göre nice mutlu yaslara girmeni nasip etsin.
Seni cooook ama cooook seven Tanten…..

♥ Biraz şans, biraz sevgi ve sabır, birer parça zaman, başarı ve memnuniyeti de eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp herkes ve kendim için uzun ve dileklerimizin gerçekleştiği bir “hayat pastası” yapabiliriz sanırım…

Nice yaşlara!

Bu pastayi gecen sene yapip diger blogumda yayinlamistim, simdi tekrar secip yayinliyorum.

Ayrica bu pastayi P.D.C.S. 26 etkinligi yapan arkadasimiz kelebeklisaniyeler yolluyorum ve kolayliklar diliyorum.

Elma ve Muz Püreli Kek

Malzemeler:
4 Yumurta
1 su bardagi Seker
1 su bardagi Sivi yag
1/2 su bardagi Süt
2,5 su bardagi Un
1 paket Vanilya
1 paket Kabartmatozu

Kekein üzeri icin:
500 gr. kavanozda Elma püresi
(sonbaharda yaptiginiz Elma püresi, veya 4-5 Elma ile siz yapin)
1-2 Muz catalla ezilmis
500 gr. Krem Santy (Sahne)

Yapilisi:
Yumurtalar ve seker bir derin kabada krema haline gelincege kadar cirpilir. Sivi yag ve süt katilir. Daha sonrada un, kabartma tozu ve vanilya katilip iyice karistirilir. Dikdörtgen büyük bir kek tepsisi yaglanir ve icine bu hamur aktarilir. Önceden isitilmis firinda 30-35 dakika alti ve üstü pisene kadar bekletilip, alinir. Bu arada, kavanozda aldiginiz elma püresine, catalla ezilmis muzda karistirip, pisen ve soguyan kekin üzerine1cm kalinliginda yayin. En üstünede Krem santyi sürüp, dilimliyerek soguk olarak servis edin. 1 saat buzdolabinda bekletmek yaz aylarinda daha serinletici ve nefis oluyor.

Afiyet Olsun!

