>

Merhaba Arkadaslar,
Anlamadigim bir durumdan dolayi, ne yazikki Türkiyedeki Blogspot engellenmis. Bu duruma cok üzüldüm. Cogu Türk bayanamiz bos zamanlarini degerlendirmek, yemek tecrübe ve birikimlerini buraya aktararak, paylasmainin güzelligini taddiklari su günlerde bu engellenme olayi beni cok üzdü.
Bu engellenme benim blogumu etkilemesede arkadaslarimdan ayrildigim icin cook üzgünüm. Onlarin sayfalarini dondurulmus görmek, avrupadaki arkadaslarin sayfalarina girememeleri ve en kötüsüde yorumlasmamak, iste bular men edildi.
Onun icin icimden hic bir sey eklemek gelmiyor, halbuki cook eklenecek seyler var projemin bayanlari ile gezdigimiz yerleri ve faliyetlerimiz hakkinda ve degisik tariflerle tasarilarim vardi, ama beni masur görmenizi istiyor.
ve bir müddet mola veriyorum, belki eski blogumda veya burda ilerde sizlerle paylasimlarim olur, simdilik sevgiler…..