>

YASAM BOYU BIRBIRINIZI DAIMA SEVMENIZ VE HEP NESE ICINDE,
HUZURLU BIR HAYAT SURMENIZ DILEGIMLE…
ELLERINIZ BIRBIRINDEN HIC AYRILMASIN.
UNUTMAYIN KI PAYLASTIKCA COGALAN TEK SEY SEVGIDIR,
EVLILIKLE EBEDILESTIRDIGINIZ VE KUTSALLASTIRDIGINIZ SEVGINIZ HEP COGALSIN! MUTLULUKLAR…

Merhabalar arkadaslar,
yeni telefon ve net hattimin degismesinden dolayi epeydir elimde olmayan sebeplerden bloguma giremedim.
Bu arada, kizimin kinasi ve dügünüde oldu, yeni evli ciftlere mutluluklar diliyorum. Allah bir ömür boyu mutlu etsin insallah.
Telefon ve netin olmamasi cok zordu dünya ile iletisim kesildi sandim. Ama simdi hersey yolunda ve yoluna girdi. Bir yandanda net´in olmasi benim icin belki iyi oldu dügün telasindan bloga zaten pek ugruyamazdim.
Bana yazan ve ziyaret eden tüm arkadaslar cook tesekkürler, en yakin zamanda onlarin ziyaretlerine gelecegim, insallah.

Not:Foto net den alinmistir.

