>
Burdan bir blogcu arkadasima cook tesekkür etmek istiyorum.
Bu kisi Blogda tanidigim, yüzünü görmeden kaynasip anlastigim ve dügünümüz sirasi kizimin gelinliginin üzerine net den bir etol arariken, arkadasimin bana fikir verip yardimci olmasi, bana hemen bu adresdeki etolü bana gösterip, sonrada “istersen bu etoli ben senin kizina islerim, oda benim kizim” diyen blogcu arkadasima gurbetci66 ya cook tesekkürler ediyorum.
Arkadasim gurbetci bize yakin ve kizimin kaldigi sehirde oturuyor. Birgün msn de konusarak bulusmaya karar verdik ve bulustuk. Beraberce oturup konustuk, tanistik ayrica kizimin ünversite arkadasinin da komsusu olmasi büyük bir tesadüf idi. Kizimin dügününe kendisinide davet ettim ve davete icabet etmeside beni cok sevindirdi. Hatta dügünde, hediyeler taktim edilirken, bende simdi Aysenin blogcu arkadasindan diye söyliyeyim mi demeside cok hostu (ama tabi öyle demedi).
Iste bir güzelblogcu bulusmasi ve gurbette akrabalardan uzakta da olsak, burdaki dostluklar ve icten yapilan yardimlar beni cok duygulandirdi.
Canim gurbetci66 her sey icin cok tesekkürler. Etoller cok hos olmustu kizimda begenerek sirtinda tasidi, ellerine saglik canim. Digerinide bana yapmissin ama ben diger kizima sakliyorum, dügününde kücük kizimda gelinliginin üzerine alir insallah…

Tekrar ellerine saglik canim.
Kimbilir kimler Bloglar sayesinde, benim gibi böyle cana yakin blogcuarkadaslar edinmis ve bir arkadasa daha sahip olmuslardir???