>

Bu güzel ödülü bana yollayan arkadaslarima
meleginmarifetleri
ikizlerinannnesi ve
rümeysaninrüyasi
cook tesekkür ediyorum.

Ödülün gönderilmesiyle ilgili 3 kural varmış.

1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek.

2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek.

3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

Bende bu ödülü arkadaslarima yolluyorum, gönül isterdiki herkese bu ödülü ileteyim ama kurallara uyarak 7 kisiye gönderiyorum.
Sofram(aslan`in mutfagindan)
gittiklerimden
Aysel`in Mutfagi
Hayateylul
kaatisanati
hamdivehusnucan
ozlemdemirciler(ozi´nin dunyasi)

Arkadaslar ödülleriniz hayirli olsun.
Tüm seven ve sevilenlerin sevgililer günü kutlu olsun.

MIM:
KIZILCIKSURUBU arkadasim sagolsun beni mimlemis.
Bende hemen mim cevaplarini yaziyorum.
1-Yaptigim 4 is:
-Her gün Türkiyedeki akrabalarimla msn de konusmak,
-Okuldaki cocuklarin, egitimine katkida bulunmak, derslerini yaptirmak,
-Esim ve cocuklarimla ilgilenmek,
-Bazende yemek yapmak.
2-Defalarca izleyebilecegim 4 film:
Televizyon ve sinama ile aram pek iyi olmadigindan su filim diyecegim bir sey yok.
3-Yasadigim 4 yer:
-Almanya
-Türkiye
4-Izledigim 4 tv programi:
-Televizyon seyretmem
5-En sevdigim 4 yemek:
-Icli köfte
-Dolma
-Bamya
-Karniyarik
6-Hemen simdi olmak istedigim yer:
Türkiye
7-Bir yagmur damlasi olsaydim düsmek istedigim 4 yer:
-Kurumus topraga,
-Yeserecek bugdaya,
-Denize damlardim cogalmak icin…
-ve bir damla göz yasi olmak isterdim bugulanan gözlere….

Bende arkadasim nartanesini mimliyorum, canim kolay gelsin, cevaplar icin, selamlar….

Not: Yukaridaki foto net den alinmistir.

