>
Arkadaslar malesef Bloguma kavusamadim ama tariflerimi kopyalayabildim.
Baska bir blogda yeni bir sayfa acmak istiyorum, onun icin sizlerin bilgilendirmek istedim.
Malesef özenerek, beni ziyaret edip o güzel yorumlariniz yazdiginiz icin cook tesekkürler. Zaman gecsede ben arada eski sayfalarima girip, hep yazilan yorumlari okumayi cok seviyordum fakat malesef artik o yorumlarla birlikte okadar emekler verilen blogum silindi.
Malesef sebep olan verdigim bir linkten virus gelmeis olmasi gerekiyor.
Cünkü linki kayid ettikten hemen sonra malesef blogum cöktü.
Elden gelen yok, ne yapalim saglik olsun.
Yegenim, blog arkadaslarim, oglum, damadim, hepsi de cok ugrastilar herkese cook tesekkürler, hic yoktan tariflere ulasabildik ve onlari kopyaladim.
Yardim ve desteklerini esirgemegen herkese candan tesekkürler….

Bu fotograflari yolda durarak cektim. Bizim buralarda bu aylarda Kolza tarlalarini sapsari görmek bir harika. Bu Kolza (Kanola) bitkisinden almanyada cok kullanilan, Kolza yagi- Kanola yagi(Rapsöl) cikariliyor.