>
6 ay calistigim ilk okulun gezi günü (Wandertag) cocuklarin coskulu sekilde, sehir bandosunun esliginde gerceklesti.
Bandonun sesini duyarak, fotograf makinami alip hemen, balkona ciktim ve bir kac poz cekerken, cocuk ve ögretmenlerin el sallamasi beni hala unutmamalari beni cok duygulandirdi.
Artik fotograf cekmegi birakip onlara el sallamaya basladim.
Cocuklarin hem el salliyarak birde Bayan ….. (Frau…) diye beni seslemeleri, hala beni unutmadiklari cok güzel beni cok duygulandirdi. Sevilmek ve iz birakmak ne güzel, diye düsündüm.

NOT: anneminkiziyim yemek blogumdan bilgi, arkadaslar Blog yöneticisi Merve hanimdan mail aldim, blogumda kötü amacli yazilim oldugundan dolayi kapatildigin ve benim basvurularim dogrultusunda blogumu simdi incelemege aldiklarini, eger böyle bir seyin bulunmamasi sonunda blogumu tekrar acacaklarini belirtmesi beni cok mutlu etti. Insallah bloguma yeniden kavusacagim, destegi gecen tüm arkadaslara cok tesekkürler. Selamlar…